פיינטבול ולייזר טאג – שני משחקים, מטרה אחת

חובבי המשחקים הקבוצתיים, כבר מכירים את התופעה שמכלה כל אתר פיינטבול בישראל, ונהנים ממגוון רחב של משחקי פיינטבול ולייזר טאג שמאפשרים לכל אחד ואחת להנות מחוויה בלתי נשכחת. סל האפשרויות של שחקני האקסטרים, שמתרחב בשנים האחרונות מציע לאוהבי התחום לקבל חוויות שונות ברמות ניסון ואתגר שונות, שיכולות לאפשר לכם לצאת מהשגרה ולהנות יחד, במשחקים קבוצתיים מיוחדים ושונים. 

מה ההבדל בין פיינטבול ולייזר טאג?

משחקי פיינטבול ולייזר טאג, הם משחקי קבוצה שמשתמשים בכלי משחק מקצועיים ליצירת חוויה מושלמת. ואולם, ישנם הבדלים מהותיים בין שני המשחקים שיכולים להתאים לשחקנים שונים. הפיינטבול הוא משחק מלחמה שמתבסס על ירי כדורי צבע במתחם מגודר. במשחק, אתם מתחלקים לקבוצות ומתמודדים זה נגד זו כדי לפגוע בשחקני האויב ולהכניע את הקבוצה שמולכם. על פי רוב, מדובר על משחק בו אתם יכולים לשלב אסטרטגיה ומיומנות קליעה. יחד עם זאת, חשוב מאוד לשמור על רמת בטיחות גבוהה. אל מול משחק הפיינטבול, נוצר משחק הלייזר טאג. אם אתם לא רוצים להיות חשופים לפגיעה של כדורי הצבע, אתם יכולים לפנות לשימוש באקדחי הלייזר. העיקרון הוא אותו עיקרון – שוב אתם מתחלקים לקבוצות, מתמודדים ביחד ונמסים לפגוע בכל משתתפי הקבוצה השנייה. ואולם, בשימוש בלייזר טאג, מערכת ממוחשבת מזהה את הפגיעה ומתריעה לשחקן שהוא לא יכול להמשיך לקחת חלק במשחק.

בחירת משחק שמתאים לכם

ההבדלים בין פיינטבול ולייזר טאג, הם ההבדלים בין סוגי השחקנים השונים. על פי רוב, אוהבי הפיינטבול הם אנשי האקסטרים, מנוסי הירי, אוהבי האתגרים. לצידם, ישנם השחקנים המנוסים פחות, שחקנים מתחילים ולעיתים רבות גם שחקנים צעירים, שבוחרים לפנות אל משחק הלייזר טאג שמאפשר להם לקבל את אותה חווית אתגר, רק בפחות סיכון. ולכן, אם אתם רוצים להפיק אירוע מקצועי או חברתי, חשוב להבין מה הם ההבדלים בין שני המשחקים ולבחור את אופציית המשחק המתאימה לכם ביותר, שתיצור את החוויה האולטימטיבית לכל המשתתפים, בהתאם ליכולות לרמת הניסיון. למידע נוסף אתם מוזמנים לפנות לפורטל פיינטבול.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן